aug. 7, 2019

Forbrugerne har taget godt imod Mit Lowell

Den 1. juni 2018 åbnede Lowell for første gang op for online betalinger via vores onlinebetalingstjeneste Mit Lowell, og forbrugerne har i den grad taget selvbetjeningsløsningen til sig.
caption

 

Mit Lowell hjælper forbrugerne med selv at tage hånd om deres sag. De kan når som helst logge ind via NemId og få et overblik over deres sager, herunder antallet af sager, hvilke sager der i øjeblikket afvikles på, restkrav på sagerne og/eller forligene, samt hvem kreditor er. Sagerne kan tilmed indfries online, eller der kan oprettes en afdragsordning med os. Afdragsordningen oprettes ud fra specificerede kriterier, så forbrugeren kan se, hvad det betyder, hvis det betales over 2 gange kontra 16 gange. Man kan endvidere selv tilmelde sig PBS ved brug af Mit Lowell.

Den største fordel er dog, at forbrugerne ikke behøver at ringe ind og tale med os. Mit Lowell er tilgængelig på alle tider af døgnet, hvilket giver en eftertragtet fleksibilitet, og mange forbrugere har således taget online-tjenesten til sig. Dette er en tendens, der generelt afspejler den forbrugeradfærd, man ser i dagens samfund. Derfor er vi allerede i fuld gang med at gøre digitale fuldmagter tilgængelige og på sigt gøre Mit Lowell til vores primære kommunikationskanal.

Mit Lowell håndterer både små og mellemstore krav, og siden årsskiftet er antallet af månedlige betalinger via Mit Lowell steget med 215 pct. mens summen af månedlige indbetalinger er steget med 239 pct. Vi forventer, at denne vækst vil fortsætte resten af 2019.

Mit Lowell giver os mulighed for at for at supplere vores allerede omfattende datagrundlag yderligere ved at genere informationer omkring digitale betalinger og online adfærd. Servicen har en stor værdi for vores forbrugere og dermed også for vores kunder.

 

;